21.gs mārketinga pakalpojumi, ar ko viņi atšķiras savā starpā?

Katrs, kurš jau ir izveidojis savu mājas lapu vai, piemēram, online iepirkšanās platformu, jau ir saskaries ar tādu jēdzienu kā seo optimizācija. Arī tad, gadījumā ja Jūs neziniet abreviatūru "SEO", kas apzīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad kas ir seo?
Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomāsimies situāciju, kad esat sataisījis savu tīmekļa resursu - vietni, un Jūs gribat, protams, lai cilvēki to atrastu un apmeklētu. Konkrēti šim nolūkam būs izvēlēta seo optimizācija. Tā ir sava veida rīcības shēma, kurā apvienots rīcību komplekss, kas aizved jau pie tā, ka Jūsu lapa nokļūst līdera pozīcijās meklēšanas programmās.
Ieskaties arī - https://www.liepajniekiem.lv/reklamraksts/4-soli-ka-seo-strategija-var-tikt-pielagota-pandemijas-apstakliem/
Kas tad īsti seo un vēl kādā veidā šis rīks radās?
Vienlaicīgi ar meklētājprogrammu parādīšanos tālajos 90. gados daudzi dalībnieki izprata, ka tiem būtu jāapskatās meklēšanas programmu darbības algoritmi, lai varētu piesaistītu trafiku, kā arī klientus sev. Tanī periodā uzradās izpratne par to, kas ir seo un arī to priekš kam šis process ir nepieciešams, un parādījās tāda veida profesija kā "seo speciālists", kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā jau ar mājas lapu seo optimizāciju. Šajā periodā pamatā pietika ar SPAM veidīgu tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai atrastos pirmajās vietās.
1988. gadā google meklētāja programma izdeva PageRank algoritmu, kas radikāli mainīja visu. Sekojot Google Meklētājs, arī Yandex 1999.g. ieviesa savu TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija viens otram līdzīgi un balstījās uz saites svaru. Lielu apjomu uzsāka ņemt mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklēšanas programmas ir sākušas pamatīgu cīņu ar linku surogātpastu. Viss sākās ar Google algoritma Penguin izstrādi 2012. gadā. Pēc tam 2014. gadā Yandex meklētājs visiem paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja saites svaru uz formulu reitingam, pie tam 2015.g. radīja Minusinsk filtru, kas sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015. gada jebkurš seo speciālists saprata, ka tiešām spēles noteikumi ir mainījušies. Šobrīd jau ir deklarēti vairak kā 800 faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā var mūsu laikmetā sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, ir nepārtraukts kā arī sarežģīts darbs lapā, kura pamatā būs labi pārdomāta seo stratēģija.
Šodienas biznesa haizivis - mārketinga aģentūra, kas pārzin savu darbu
Nenoliedzami, seo optimizācija, kā jau jebkura pavisam cita lieta, ir apgūstāma. Taču, tas nav vien mājas lapas optimizācija, visbiežāk seo pakalpojumi ietver kompleksu darbību klāstu, kur tiek likts klāt liels profesionālu daudzums. Parasti seo speciālists, ir tas darbinieks, kā uzdevumos ietilpst seo stratēģija un audits, savukārt, mājas lapas izveide jau ir citu cilvēku uzdevums. Šobrīd pastāv ne viena vien reklāmas aģentūra, kura spēj nodrošināt apjomīgu pakalpojumu klāstu, piedāvājot Jums iespēju pat pelnīt tieši uz mājas lapām, kurās tiek izmantota, piem., google reklāma. Tādēļ šajā vietā nav ekonomijas jautājums, būs jāmeklē tāda digitālā mārketinga aģentūra, kas ir jau sevi parādījusies kā arī kuras projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Tāpēc svarīgākais būtu jāatceras, ka mārketinga pakalpojumi ne vienmēr iekļauj sevī arī lapas optimizāciju, tādēļ jāpēta pats digitālais mārketings un tajā esošie speciālisti.