Jaunās SEO tendences

2021-01-02

Interesē jautājums - kas ir SEO? Īsi sakot, tā ir tieši meklēšanas programmu optimizācija. Šī veida plāns slēpj pārdomātu interneta lapas attīstību un arī tās popularizēšanu tīmeklī, lai mēģināt sasniegt vienu no augstākajām vietām meklēšanas programmas rādīšanas rezultātos. 



Seo optimizācija varētu būt izskaidrota savādākā veidā, proti, datu plūsmas kanālu piesaistīšanu vietnei vai sava veida instrumentu meklēšanas robotu ietekmēšanai, priekš tam, lai dabūtu pirmo pozīciju meklēšanā. Rodas jautājums, kāpēc jau ir tik ļoti svarīgi atrasties meklēšanas rezultātu pirmajās vietās. Tieši šo var paskaidrot ar meklētājprogrammu statistiku jeb meklēto atslēgvārdu ievadīšanu, kas tad parāda cilvēku gribu kaut ko nopirkt vai sameklēt. No kopējā datu daudzuma deviņdesmit pieci procenti iekļūst meklēšanas rezultātu pirmajā lpp, bet no 60% līdz astoņdesmit procentiem - pirmajā līdz trešajā lappusē. Ikkatrs uzņēmējs vēlēsies piesaistīs šādu uzmanību savam uzņēmumam (brendam, produkcijai), līdz ar to ir būtiski likt klāt visus spēkus, lai iekļūtu meklēšanas rezultātu līderos.

Uzzini vairāk - https://www.liepajniekiem.lv/reklamraksts/4-soli-ka-seo-strategija-var-tikt-pielagota-pandemijas-apstakliem/

Seo optimizācijas rašanās etapi

Cenšoties meklēt, kādā veidā sāka strādāt digitālais mārketings un arī seo optimizācija, var norādīt, kad tas pamazām pārveidojās no neveiklā ieroča par augstu tehnoloģiju rīku. Rašanās laikā seo optimizācija jau ir izgājusi šādus pamata etapus:
• līdz pat 1998.g. - sākumposms. Tad vietne bija reklamēta, izmantojot surogātpasta atslēgas. Šodien, ņemot vērā mūsdienu mārketinga tehnoloģijas, šī tehnika liekas "slikta" jo pārpilna ar spama vēstulēm;
• No 1998. līdz 2009.gadam iesākās PageRank laiks. Google ir ieviesis šo darbības algoritmu, mēģinot noteikt vietnes pozīciju, pamatojoties uz to linku skaitu, kas pastāv uz šo lapu online vidē;
• Sākoties 2009.gadam, seo stratēģija ir prasījusi ievērojami lielāku uzmanību. Meklēšanas programmas piesaka karu saitēm un arī ievieš ranga rādītājus. No šī brīža nepieciešama atbilstoša satura un labi izdomātas mājaslapas struktūras izveide, tādēļ kvalitatīva seo optimizācija uzsāka aizņemt vairāk laika kā arī līdzekļu;
• Tieši 2016.gads bija gads, kad vadošās meklēšanas programmas uzsāka rangu algoritmu paketi. Online vides pārziņiem beigās kļuva saprotams, kad viņiem bez pārtraukuma jānosaka, kādi atslēgvārdi jau ir visatbilstošākie, jāpadara lapa ērtāka, jāpapildina ar augstas kvalitātes kontentu, jāstrādā pie paša koda optimizēšanas kā arī noformējuma uzlabošanas.
Milzīgais mainīguma ātrums digitālajā mārketingā ļauj secināt, kad ir vajadzīgs izsekot pašām jaunākajām ziņām meklēšanas programmu popularizēšanas sfērā, tādējādi mājas lapas izveide tika pilnīgi citā līmenī. Tikai tā iespējams rēķināties ar augstu reklāmas efektivitāti.

Kurā vietā ir tāda digitālā mārketinga aģentūra, kas ļaus iekļūt TOP-3?

Nav noliedzams, ka, seo optimizācija, kā jau jebkura cita lieta, tiešām ir apgūstāma. Taču, tāda lieta nemaz nav vienīgi mājas lapas optimizācija, visbiežāk seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu darbību klāstu, kuros tiek likts klāt liels speciālistu daudzums. Visbiežāk seo speciālists, jau ir tāds cilvēks, kura pienākumos ietilpst seo stratēģija un audits, turpretim, mājas lapas izveide ir citu darbinieku pienākums. Tagad pastāv ne viena vienīga reklāmas aģentūra, kas var piedāvāt apjomīgu pakalpojumu klāstu, ļaujot pat nopelnīt tieši uz informatīvām vietnēm, kur tiek izmantota, piemēram, google reklāma. Tāpēc šajā vietā nebūs taupības jautājums, ir jāatrod tā veida mārketinga aģentūra, kura ir jau sevi parādījusies kā arī kā projekti veiksmīgi darbojas tirgū. Tādēļ galvenais ir jāsaprot, kad mārketinga pakalpojumi ne visu laiku ietver sevī arī lapas optimizāciju, tāpēc jāpēta pats digitālais mārketings un tanī strādājošie seo speciālisti.

Izveido savu bezmaksas mājas lapu! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Uzsākt darbu