SEO vadlīnijas Tavai mājas lapai

2021-02-12

Mūsdienās milzīga uzmanība parasti tiek vērsta mājas lapas reklamēšanai no ļoti dažādu tipu produktu un pakalpojumu ražotājiem un piegādātājiem. Turklāt šis apstāklis principā nav nemaz pārsteidzoši, tā kā mājas lapa laika gaitā pārvēršas par pilnvērtīgu instrumentu, ar kura palīdzību var organizēt efektīvu pārdošanu, kā arī kopumā pilnveidot un stiprināt pašu biznesu.


Kā arī papildus efektīvas vietnes izstrādei, kas varētu apmierināt prasīgāko cilvēku pieprasījumus, ir vajadzīgs to visu pārdomāti popularizēt arī meklēšanas programmās, atbildot uz galvenajiem lietotāju vaicājumiem. Šinī variantā palīdzēs tieši mājas lapas optimizācija. Uz šodienu var tikt piedāvāti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur specializēti kompānijas kvalitatīvi nodarbojas ar tādu vietņu reklāmu un popularizēšanu, kurām tad ir pilnīgi visi šim nolūkam vajadzīgie līdzekļi, kā pieredzējis seo optimizācija, gan arī pieejamie instrumenti seo stratēģijas izveidei.

Vairāk uzzini - https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

SEO parādīšanās vēsture

Vienlaicīgi ar meklētājprogrammu uzrašanos senajos deviņdesmitajos gados vairāki dalībnieki saprata, ka tiem jau ir jāapskatās meklētājprogrammu darbības algoritmi, lai varētu palielināt trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tanī laikā parādījās izpratne tieši par to, kas ir seo un arī to kādam nolūkam šis process būs nepieciešams, kā arī uzradās tāda veida profesija kā "seo speciālists" - tie bija cilvēki, kas profesionāli strādā jau ar vietņu SEO reklamēšanu. Šajā laikā pamatā pietika ar kādu SPAM veidīgu tekstu ar atslēgvārdiem, lai nonāktu augstās pozīcijās.

  1. gadā Google programma izdeva PageRank algoritmu, kurs pilnīgi mainīja visu. Līdzīgi kā Google, arī Yandex gadu vēlāk - 1999.g. ieviesa TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija līdzīgi un balstījās uz lapas svaru. Lielu apjomu uzsāka ņemt mājas lapas optimizācija.
    No 2012.gada meklētājprogrammas uzsākušas pamatīgu karu ar linku surogātpastu. Tas sākās ar Google Penguin algoritma ieviešanu 2012. gadā. Pēc tam 2014. gadā Yandex visiem paziņoja, ka pilnībā atspēkoja saites svaru uz reitinga formulu, un 2015.g. izlaida Minusinsk filtru, kas sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
    Pēc aptuveni 2015.g. jebkurš seo speciālists saprata, kad spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd ir deklarēti vairāk nekā 800 faktori, kas ietekmē vietu reitinga formulā. Vienīgā metode, kā var šodien sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, jau ir nepārtraukts kā arī grūts darbs ar mājas lapu, kur ir labi pārdomāta seo stratēģija.

Laba reklāmas aģentūra - nianses kā var izdalīt to

Bez šaubām, mājas lapas optimizācija, kā jau jebkura pavisam cita lieta, tiešām ir apgūstama. Bet, tas nav tikai mājas lapas optimizācija, standartā seo pakalpojumi ietver kompleksu pakalpojumu klāstu, kuros tiks piesaistīts ievērojams profesionālu skaits. Visbiežāk seo speciālists, ir tāds cilvēks, kā uzdevumos tiek iekļauts seo audits un stratēģija, savukārt, mājas lapas izveide ir jau pārējo cilvēku uzdevums. Šobrīd pastāv ne viena vien reklāmas aģentūra, kura spēj piedāvāt apjomīgu pakalpojumu daudzveidību, ļaujot Jums iespēju pat nopelnīt tieši uz informatīvām vietnēm, kurās tiek izmantota, piem., google reklāma. Tāpēc šajā vietā nav taupības jautājums, ir jāmeklē tā veida digitālā mārketinga aģentūra, kas jau ir sevi parādījusies un kuras projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Līdz ar to svarīgākais ir jāsaprot, kad mārketinga pakalpojumi ne vienmēr ietver sevī arī lapas optimizāciju, tāpēc jāpēta tieši digitālais mārketings un arī tanī esošie speciālisti.

Izveido savu bezmaksas mājas lapu! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Uzsākt darbu